Administratief medewerker Orderadministratie
Als Administratief medewerker Orderadministratie zorg jij ervoor dat onze orders correct in ons systeem staan zodat deze goed verwerkt kunnen worden door onze planning. Hierbij voer je controles uit op orders, voert deze in en verwerkt deze eventueel gedeeltelijk. Daarnaast zorg je dat wijzigingen van orders goed verlopen en nieuwe opdrachten in ons systeem komen te staan en verwerkt kunnen worden. Dit doe je samen met een hecht jong team met wie je samen op ons kantoor in Dordrecht werkt.
Lees dan snel verder welke taken je allemaal kunt gaan doen................
Wat ga je doen?
- Invoeren van transportopdrachten
- Bijhouden en controleren van de lopende opdrachten
- Overleggen met collega's
- Te woord staan van klanten
Wat zoeken we bij jou?
- Minimaal afgeronde MBO opleiding, werk ervaring is een pré.
- Goed kunnen werken met een computer.
- Je bent nauwkeurig, resultaatgericht en zelfstandig.
- Je werkt graag in teamverband en houdt van oplossen van problemen.
- Je spreekt en schrijft goed Nederlands, spreekt Engels en Duits.
- Je wilt full time aan de slag
- Je bent servicegericht en communicatief.
Wat kun je bij ons vinden?
- Een leuke baan in een stabiele en gezonde onderneming.
- Een enthousiast team.
- Een goed salaris volgens CAO beroepsgoederenvervoer.
- Een opleiding- en begeleidingsperiode.
- Gezellige collega's die, net als jij, betrokken zijn bij het werk en het bedrijf.